piątek, 19 kwietnia

Najpierw przyszła fala konsumentów indywidualnych, którzy zachwycili się tabletami, teraz przyszła kolej na małe i średnie przedsiębiorstwa. Prawie 75 procent tych firm planuje zakup tabletu w 2012 roku kierując swój wybór na iPada. Najnowsze badania wskazują, że iPad jest synonimem tabletu zarówno na rynku konsumenckim jak i na rynku biznesowym.

Około 73 procent przedsiębiorstw zatrudniających poniżej 1000 pracowników rozważa zakup tabletu, podaje firma badawcza NPD Group. Wśród firm zatrudniających mniej niż 50 pracowników, 54 procent również planuje zakup iPada. Średni koszt zakupów tabletów w 2012 roku oszacowano na 21 000 dolarów.

CEO Apple, Tim Cook, który objął stanowisko po współzałożycielu Steve’ie Jobs’ie, najwyraźniej robi cuda w relacjach z korporacyjnymi gigantami. 93 procent z listy Fortune 500 (500 największych firm na świecie według przychodów) używa obecnie iPadów i iPhone’ów. To ogromna różnica od czasów, kiedy Blackberry miał wyłączność na korporacyjne zakupy. Teraz regularnie czytamy o zakupach tabletów Apple dla swoich pracowników, linie lotnicze planują zakup iPadów dla załogi kokpitu, a wiele małych firm porzuca swoje laptopy PC na rzecz tabletów Apple.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx