piątek, 29 marca

Aplikacja Netflix na iPhone’a i iPada nie obsługuje już AirPlay wynika ze zaktualizowanego dokumentu pomocy dostępnego na stronie internetowej Netflix.

Według Netflix, AirPlay nie jest już obsługiwany przez iPhone’a, iPada lub iPoda touch ze względu na „ograniczenia techniczne”. Nie ma żadnych szczegółów od Netflix na temat tych ograniczeń.

AirPlay nadal może być inicjowany za pomocą Centrum Sterowania na urządzeniu z systemem iOS, ale próbując przetestować tę funkcję, nie można odtworzyć zawartości Netflixa i otrzymujemy komunikat o błędzie. Nie jest jasne, dlaczego obsługa AirPlay została usunięta z aplikacji Netflix. Funkcja ta była dostępna od 2013 roku i działała do tego tygodnia.

Aplikacje Netflix są dostępne w Apple TV, konsolach, smart TV, urządzeniach iOS i innych, więc nie ma potrzeby korzystania z AirPlay do oglądania treści Netflix, ale były przypadki, w których było to wygodne w użyciu.

Netflix w ostatnich miesiącach dokładał starań, aby lepiej chronić swoją zawartość. W grudniu Netflix przestał zezwalać klientom na rejestrację do serwisu w aplikacji iOS. Reed Hastings, dyrektor generalny Netflix, potwierdził niedawno, że Netflix nie planuje być częścią nowej usługi Apple TV i powiedział, że Netflix nie jest zainteresowany oferowaniem treści na alternatywne sposoby. „Chcemy, aby ludzie oglądali nasze programy na naszych usługach” – powiedział.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx