piątek, 19 kwietnia

Apple dodał kolejną historię do swojej najnowszej kampanii reklamowej iPada Air „Your Verse”, która prezentuje niezwykłe wykorzystanie tabletu w różnych sytuacjach. Ta najnowsza pokazuje, jak alpiniści Adrian Ballinger i Emily Harrington używali iPada podczas skalowania jednej z najsłynniejszych gór.

Ballinger i Harrington pokazują wykorzystanie iPada od bazy aż do szczytu, dokumentując swoją podróż zdjęciami i wpisami na blogu. Zamiast czekać tygodnie na możliwość podzielenia się swoją przygodą, para wykorzystała iPada podając szczegóły wyprawy. IPad został również wykorzystany do odwzorowania terenu i planowania trasy przez zdradliwe regiony górskie.

Wyprawy górskie są tylko jedną z kilku historii wyróżnionych przez Apple. Wcześniej dokument pokazywał, jak iPad był używany przez biologa Michaela Berumen do zgłębiania podwodnych raf koralowych, a inne krótsze historie, które zostały zebrane w reklamie „Your Verse”. Seria „Your Verse”  jest kontynuacją kampanii reklamowej „Life on iPad”, którą Apple rozpoczął w zeszłym roku.

[contentblock id=1 img=gcb.png]

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx