czwartek, 28 marca

Apple wypuścił na swoim kanale na YouTube nową reklamę zatytułowaną „Up Late”, która promuje iPhone’a XR i jego „najdłuższą żywotność baterii wśród iPhone’ów”.

30-sekundowy spot pokazuje różnych ludzi zasypiających podczas korzystania z iPhone’a, w tym parkingowego oglądającego na żywo mecz Interu Mediolan, kobietę leżącą na kanapie i grającą w grę oraz mężczyznę siedzącego na końcu łóżka i obserwującego dziecko, kończąc film mottem „stracisz energię zanim on straci”.

https://www.youtube.com/watch?v=rifsM9WCwII

„iPhone XR ma najdłuższy czas pracy na baterii w telefonie iPhone” – czytamy w opisie wideo. „Więc niezależnie od tego, czy przesyłasz strumieniowo wideo, oglądasz sport na żywo lub grasz, stracisz moc szybciej, zanim zrobi to Twój iPhone XR”.

Reklama jest nagrana ze ścieżką dźwiękową „Stay Awake” Julie Andrews z klasycznego musicalu „Mary Poppins”.

Mimo że jest tańszy niż iPhone XS i iPhone XS Max, iPhone XR ma w rzeczywistości najdłuższy czas pracy baterii dzięki dużemu wyświetlaczowi LCD o przekątnej 6,1 cala i bardziej wydajnemu wyświetlaczowi LCD w porównaniu z wyświetlaczami OLED w dwóch topowych urządzeniach.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx