czwartek, 28 marca

Firma Apple udostępniła dziś dwa nowe filmy z serii „Życie jest łatwiejsze z iPhone’em”, których celem jest zachęcenie użytkowników Androida do przejścia na iPhone’a.

Pierwsza reklama, „App Store”, przedstawia eksplodujące ikony aplikacji, które mają na celu zademonstrowanie wyższego poziomu bezpieczeństwa sklepu App Store, który jest obsługiwany przez ludzi w celu ochrony przed złośliwymi aplikacjami.

https://www.youtube.com/watch?v=rsY3zMer7V4

Druga reklama firmy Apple podkreśla tryb portretowy i oświetlenie portretowe w telefonie iPhone 8 Plus i telefonie iPhone X, które to funkcje zostały zaprojektowane z myślą o oferowaniu efektów jakości studyjnej przy użyciu telefonu iPhone.

https://www.youtube.com/watch?v=o3WyhCUsfMA

Obie reklamy mają długość zaledwie 15 sekund i będą prawdopodobnie używane zarówno w telewizji jak i na portalach społecznościowych takich jak Instagram. W ubiegłym tygodniu reklamy te zostały przesłane na kanał YouTube Apple w innych krajach, na przykład w Meksyku.

Firma Apple na początku roku wypuściła już kilka podobnych filmów, które miały zachęcić użytkowników Androida do iPhone’a. Wszystkie filmy firmy Apple z tej serii zawierają link do dedykowanej strony internetowej, przeznaczonej dla klientów korzystających z urządzenia z systemem Android lub innego smartfona i rozważających przejście na iPhone’a.

Witryna odpowiada na proste pytania typu „Czy przejście na iPhone’a będzie łatwe?” i „Czy iPhone będzie łatwy w użyciu?” Zawiera również szczegóły dotyczące kluczowych funkcji, które wyróżniają iPhone’a w porównaniu z innymi smartfonami, takimi jak Face ID, Tryb portretowy, iMessages, App Store i inne.

Apple ma na celu zachęcenie użytkowników Androida na przejście na iPhone’a od lat dzięki aplikacji „Move to iOS”, dzięki której użytkownicy Androida mogą szybko i łatwo przejść na iPhone’a i przesłać dane, takie jak kontakty, historia wiadomości, zdjęcia, filmy, internet. zakładki, konta pocztowe i inne.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx