czwartek, 28 marca

Apple udostępnił na swoim kanale YouTube nową reklamę „Prywatność na iPhonie”, podkreślając poparcie firmy dla prywatności klientów.

Spot to prosty przegląd miasta, które przybliża się do budynków biurowych, domów i nie tylko, zanim skupi się na dziewczynie z iPhonem 11 Pro Max z jednoczesnym głosem lektora mówiącym o znaczeniu prywatności.

W tej chwili na Twoim telefonie jest więcej prywatnych informacji niż w domu. Pomyśl o tym. Tyle szczegółów na temat Twojego życia w Twojej kieszeni. To sprawia, że prywatność jest teraz ważniejsza niż kiedykolwiek.

Twoja lokalizacja, wiadomości, tętno po biegu. To są rzeczy prywatne. Rzeczy osobiste. I powinny należeć do ciebie. Proste.

Wideo kończy się hasłem „Prywatność. To iPhone”, a w opisie filmu Apple mówi, że prywatność powinna być prosta.

Uważamy, że twoja prywatność nigdy nie powinna być czymś, co musisz kwestionować. Powinna być prosta, bezpośrednia i zrozumiała.

Apple nagrał już kilka innych filmów poświęconych prywatności z serii „Prywatność na iPhonie”, w tym kilka w bardziej komediowym tonie. Ta dzisiejsza jest poważniejsza i koncentruje się na głównych przekonaniach Apple dotyczących prywatności.

Apple od dawna twierdzi, że uważa prywatność za „podstawowe prawo człowieka”, a firma dokłada starań, aby zminimalizować gromadzenie danych klientów. Polityka prywatności Apple jest dostępna na dedykowanej stronie internetowej poświęconej prywatności.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx