piątek, 19 kwietnia

Apple zamieścił na swoim kanale YouTube kilka nowych krótkich filmów, których celem jest przyciągnięcie obecnych użytkowników smartfonów z systemem Android do iPhone’a.

Pierwsze wideo „Ease” ma pokazać, jak łatwo jest przesyłać zawartość z urządzenia z systemem Android na iPhone’a za pomocą aplikacji Move to iOS od Apple.

https://www.youtube.com/watch?v=i9vx-Cm6EjA

Na filmie mężczyzna trzymający parasol unosi się z dołu ekranu, zatytułowanego „Twój telefon” do góry ekranu, zatytułowanego „iPhone”, a opis filmu wskazuje użytkownikom kierunek aplikacji Move to iOS.

Drugi film, stylizowany w ten sam sposób, ma na celu zademonstrowanie bezpieczeństwa urządzeń z systemem iOS w porównaniu z urządzeniami z Androidem. Opis filmu podkreśla częste aktualizacje systemu iOS wydawane przez firmę Apple.

https://www.youtube.com/watch?v=EmU76dGh8wE

Dwa dodatkowe filmy „Environment” i „Apple Support” koncentrują się na zobowiązaniu Apple do ochrony środowiska i jego opcjach wsparcia, które obejmują sklepy detaliczne Apple, pomoc techniczną online i wsparcie telefoniczne.

https://www.youtube.com/watch?v=IlIr-kxot2M

https://www.youtube.com/watch?v=1znDlFzyUpQ

Wszystkie filmy kierują użytkowników do dedykowanej witryny „Switch” firmy Apple, która jest przeznaczona dla klientów korzystających z Androida lub innego smartfona i planujących przejście na iPhone’a.

Strona internetowa odpowiada na proste pytania typu „Czy przejście na iPhone’a będzie łatwe?” i „Czy iPhone będzie łatwy w użyciu?” Zawiera również szczegóły dotyczące kluczowych funkcji, które odróżniają iPhone’a od innych urządzeń, takich jak tryb portretowy, iMessages, chip zaprojektowany przez Apple, Touch ID i Face ID, prywatność użytkowników, App Store i wiele innych.

Od 2015 roku Apple oferuje aplikację „Move to iOS”, która ma na celu ułatwienie użytkownikom Androida przejście na iPhone’a poprzez przesłanie danych takich jak kontakty, historia wiadomości, zdjęcia i filmy, zakładki internetowe, informacje o koncie pocztowym, kalendarze, tapety, darmowe utwory i książki.

Firma Apple zwiększa wysiłki, aby przyciągnąć użytkowników Androida do iPhone’a od 2017 roku, kiedy to przeprojektowała witrynę „Switch” i zaczęła publikować reklamy skierowane do użytkowników Androida.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx