czwartek, 28 marca

Apple ogłosił nowy, ogólnoświatowy program wymiany baterii w 13-calowych modelach MacBooków Pro, bez paska dotykowego Touch Bar. Zagrożone problemem urządzenia zostały wyprodukowane w okresie od października 2016 roku do października 2017 roku.

Apple twierdzi, że ograniczona liczba tych urządzeń zawiera komponent, który może zawieść i spowodować puchnięcie wbudowanej baterii. Według firmy nie jest to kwestia bezpieczeństwa, a Apple wymieni darmowo wszystkie te baterie.

Klienci, którzy chcą sprawdzić, czy ich urządzenia mogą skorzystać z nowej baterii, powinni skorzystać z modułu sprawdzania numerów seryjnych na stronie wymiany baterii MacBooka Pro. Numer seryjny można znaleźć, klikając logo Apple na pasku menu i wybierając „Ten Mac”. Numer seryjny znajduje się w dolnej części okna informacyjnego.

Użytkownicy, którzy kwalifikują się do nowej baterii, będą musieli odwiedzić autoryzowanego dostawcę usług Apple, lub autoryzowany serwis Apple.

Apple sugeruje, że klienci, którzy zakwalifikowali się do wymiany baterii, wykonali wcześniej backup swojego komputera. Apple twierdzi także, że jeśli MacBook Pro, o którym mowa ma uszkodzenia, które mogą wpłynąć na uniemożliwienie wymiany baterii, należy je rozwiązać przed przystąpieniem do wymiany baterii.

Każdy klient, który zapłacił już za baterię zastępczą, może skontaktować się z serwisem Apple w sprawie zwrotu pieniędzy.

Program wymiany baterii dotyczy modeli MacBooka Pro przez pięć lat od pierwszej sprzedaży detalicznej urządzenia.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx