piątek, 19 kwietnia

Firma Apple uruchomiła program wymiany etui Smart Battery Case dla iPhone’a XS, XS Max i iPhone’a XR.

Według Apple niektóre inteligentne etui z baterią mogą napotykać problemy z ładowaniem, czyli nie ładować się albo przerywać ładowanie po podłączeniu do zasilania, lub przypadki etui, które nie ładują iPhone’a albo ładują go sporadycznie.

Dotknięte tym problemem etui zostały wyprodukowane między styczniem 2019 roku, a październikiem 2019 roku. Apple twierdzi, że nie jest to kwestia bezpieczeństwa, a Apple lub autoryzowany serwis Apple wymieni kwalifikujące się etui za darmo.

Wszystkie etui Smart Battery Case zaprojektowane dla iPhone’a XS, XS Max i XR wyprodukowane między powyższymi datami kwalifikują się do wymiany. Apple twierdzi, że żadne inne inteligentne etui na baterie iPhone’a nie są częścią programu, co oznacza, że żadne etui z baterią dla iPhone’a 11, 11 Pro lub 11 Pro Max nie zostaną wymienione.

Apple twierdzi, że klienci z wadliwym etui mogą znaleźć autoryzowanego dostawcę usług Apple lub umówić się na wizytę w autoryzowanym serwisie Apple w celu wymiany etui. Wszystkie Smart Battery Case zostaną sprawdzone przed serwisowaniem w celu sprawdzenia, czy kwalifikują się do programu.

Od czasu wprowadzenia etui Smart Battery Case na początku 2019 roku pojawiły się skargi na różne awarie i problemy z ładowaniem. W pewnym momencie w połowie 2019 roku etui z baterią były niedostępne do zakupu co mogło być związane z ciągłymi problemami z ładowaniem.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx