sobota, 20 kwietnia

reklama Windows 10

Microsoft udostępnił nową serię reklam pod tytułem The Bug Chicks, które promują to, co firma uważa za zalety systemu Windows 10 nad komputerami Mac. Każda reklama kończy się hasłem „Windows 10 zrobi więcej. Tak jak ty.”

Pierwsza reklama wprowadza nas w pojęcie The Bug Chicks, które określone jest jako „prawdziwi ludzie, którzy płacą za prawdziwe opinie” i skupia się na tym jak komputery pozwalają im uczyć dzieci o owadach z wykorzystaniem PowerPointa oraz innych aplikacji i funkcji systemu Windows 10.

https://www.youtube.com/watch?v=k6SVsf0k2i0

Trzy pozostałe reklamy podkreślają poszczególne funkcje komputerów z systemem Windows 10, w tym asystenta głosowego Cortana, możliwość pisania po ekranie Inking czy nowy sposób logowania się Halo. Każdy 15-sekundowy spot celowo wspomina, że „nawet nowe Maki tego nie mają” lub „Mac nie posiada ekranu dotykowego.”

https://www.youtube.com/watch?v=WHoHKjjttvQ

„Windows 10 and Cortana” pokazuje, jak osobisty asystent głosowy Microsoftu może być używany na pulpicie, aby znaleźć dowolny plik, lub po prostu zadać pytanie. Zaleta ta będzie jednak dość krótka, ponieważ Siri podobno trafi do OS X 10.12 jeszcze w tym roku.

https://www.youtube.com/watch?v=ln5LU532GuY

„Windows 10 and Inking” pokazuje, że wybrane komputery z systemem Windows 10 mają ekrany dotykowe, które pozwalają pisać i szkicować bezpośrednio na ekranie, w przeciwieństwie do komputerów Mac. Tymczasem Apple wcześniej przyznał już, że nie ma planów na wypuszczenie komputera Mac z dotykowym ekranem.

https://www.youtube.com/watch?v=VOV1tQpgAs8

„Windows 10 and Hello” pokazuje, jak jedna z pań odblokowuje swój komputer za pomocą funkcji rozpoznawania twarzy z wykorzystaniem przedniej kamery bez potrzeby korzystania z hasła. Funkcje biometryczne współpracują z twarzą, odciskami palca lub tęczówki na wybranych komputerach.

Najnowsze dane firmy badawczej Gartner, która śledzi rynek na całym świecie wykazały, że sprzedaż komputerów PC firm Lenovo, HP, Dell, Asus i Acer nadal spadała w czwartym kwartale. Apple był jedynym producentem, który odnotował dodatni wzrost sprzedaży w tym kwartale, w oparciu o sprzedaż 5,7 miliona komputerów Mac.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx