piątek, 19 kwietnia

Apple rozszerza swoją wieloletnią kampanię marketingową „Shot on iPhone” o nową serię z filmem „On Tour” i reklamami na billboardach z 16 muzykami i zespołami z całego świata.

W ramach kampanii Apple udostępnił trzy nowe filmy, które zapewniają bliskie i zakulisowe spojrzenie na koncerty prowadzone przez zespół rockowy Florence and the Machine, wokalistkę FKA twigs oraz saksofonistę jazzowego Kamasi Washington. Mini dokumenty zostały nakręcone przez użytkowników iPhone’a, niektóre z pomocą „dodatkowego sprzętu i oprogramowania”.

Oprócz YouTube’a filmy będą dostępne również w Apple Music.

Muzycy i zespoły biorące udział w kampanii to FKA twigs, Chai, Kacey Musgraves, Kamasi Washington, Florence and the Machine, Idles, Lizzo, Travis Scott, Tierra Whack, Leon Bridges, Skrillex, Sebastian Yatra, Jay de la Cueva, Gaye Su Akyol, Little Big, i Tyler, the Creator.

Przez lata firma Apple wykorzystywała kampanię „Shot on iPhone” do pokazywania zdjęć wykonywanych przez zwykłych użytkowników iPhone’a, portretów graczy NHL, społeczności kubańskiego surfingu, chińskiego Nowego Roku i wielu innych.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx