sobota, 20 kwietnia

Apple pracuje podobno nad nowym narzędziem diagnostycznym online, który mogłyby rozwiązywać problemy z urządzeniem iOS za pomocą wbudowanej w nich przeglądarki Safari – oszczędzając często czas na wizyty w lokalnych salonach Apple.

Raport pochodzi z serwisu HardMac, który twierdzi, że system będzie funkcjonować poprzez wejście na unikalny adres URL na urządzeniu iOS. Internetowe oprogramowanie zbierze informacje z urządzenia i określi sposób rozwiązania problemów.

Informacja pochodzi z wewnętrznej zapowiedzi, którą Apple wysłał do pracowników w celu poinformowania ich, że prace nad usługą są już prawie na ukończeniu. Serwis GigaOm wyjaśnia, czemu ten system spowoduje o wiele sprawniejsze rozwiązywanie problemów z iOS:

Apple wprowadza to narzędzie, ponieważ jednym z pierwszych kroków w określaniu problemu z urządzeniem jest zawsze podłączenie do oprogramowania diagnostycznego. To samo zdalne podłączenie do oprogramowania, pozwoli zaoszczędzić technikom dużo czasu, przez natychmiastowe ustalenie, czy problemy można rozwiązać w domu czy też istnieje konieczność wizyty w serwisie. Sam serwis będzie też dysponował kompletem kluczowych informacji o urządzeniu przed wizytą klienta.

Informacje zebrane z urządzenia będą również dostępne dla pracowników Apple Store, więc jeśli przyniesiemy go do sklepu, będą mieli pełen obraz urządzenia. W raporcie będą szczegółowe informacje na temat żywotności baterii, pojemność ładowania, ostatnim pełnym cyklu ładowania, minimalnym poziomie ładowania, używanej wersji iOS i wiele więcej. Apple twierdzi, że żadne informacje osobiste poza nazwą urządzenia i jego UDID nie będą wysyłane.

Narzędzie online ma zostać wdrożone w ciągu najbliższych kilku miesięcy.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx