piątek, 19 kwietnia

Znaczna liczba użytkowników iPhone’ów i iPadów informuje na forum wsparcia technicznego Apple jak i w bezpośrednich wiadomościach do nas czy to na naszym Fanpage’u o prawdopodobnym błędzie w iOS, który powoduje, że w Safari, Mailach, Wiadomościach, Notatkach i innych aplikacjach firm trzecich kliknięcie linka do strony internetowej powoduje zamrożenie ekranu.

Problem urósł na szerszą skalę od czasu publicznej premiery iOS 9.3 w zeszłym tygodniu, ale z tego co się dowiedziałem od kilku osób, pojawił się również na iOS 9.2.1 i wcześniejszych wersjach oprogramowania. Problem jak zauważono nie ma żadnego związku z posiadanym urządzeniem i dotknął użytkowników niemal wszystkich urządzeń w tym iPhone’a 5, iPhone’a 5S, iPhone’a 6, iPhone’a 6 Plus, iPhone’a 6S, iPhone’a 6S Plus, iPada Air 2 i iPada mini.

Apple nie wydał jeszcze oficjalnego komentarza w tej sprawie, ale niektórzy użytkownicy jako tymczasowe rozwiązanie proponują wyłączenie JavaScript w sekcji Ustawienia> Safari> Zaawansowane. Pogorszy to jednak przeglądanie stron internetowych. Wymuszanie zamknięcia Safari lub dotkniętych problemem aplikacji lub całkowite ponowne uruchomienie urządzenia nie rozwiązuje problemu.

Przyczyna tego problemu pozostaje niepotwierdzona, ale są spekulacje, że odpowiada za niego aplikacja Booking.com. W trakcie Świąt opublikowano na YouTube film w języku rosyjskim, który pokazuje, jak linki w Safari przestają odpowiadać na iPadzie Air 2 po zainstalowaniu popularnej aplikacji turystycznej.

W międzyczasie, niektórzy użytkownicy uciekają się do korzystania z PuffiniCab lub wybrania innych przeglądarek internetowych firm trzecich, aby ominąć problem z linkami. Inżynierowie Apple są pozornie świadomi problemu, a my będziemy na bieżąco śledzić problem aby poinformować Was o nowych informacjach jak tylko będą dostępne.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

3 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
mh
mh
8 lat temu

a myślałem że to przez świeżo naklejone szkło hartowane

Maciej Bijoch
Maciej Bijoch
8 lat temu

U mnie działa wszystko OK.W poprzednich aktualizacjach wystąpiło kilka błędów które znikały po ponownym postawieniu systemu podłączając iPhone do kompa. Może jakieś błędy podczas pobierania??? I tak mojego 5S dostaje żona a SE już płynie do mnie hahaha 😉 Pozdrawiam.

Kasia
Kasia
8 lat temu

Jeszcze nie zauważyłam tego problemu u siebie na iPad Air 2.

3
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx