czwartek, 18 kwietnia

Specjaliści od marketingu Samsunga wymyślili kolejną reklamę nabijającą się z fanów Apple. Teraz jest to jednak większy kaliber: reklama zostanie wyemitowana w trakcie Super Bowl – święta futbolu amerykańskiego i reklam.

Tym razem marketingowcy koreańskiego koncernu postanowili wykorzystać fakt standardowoego wyposażenia Samsunga Galaxy S II w nawigację turn-by-turn. Cała koncepcja spotu opiera się oczywiście na porównaniu do iPhone’a – który takowej funkcji standardowo nie posiada. Akcję ponownie osadzono przed jednym ze sklepów Apple Store, z kolejką czekających ludzi na pierwszym planie. Nie obyło się też bez komentarza odnośnie niezmienionego designu iPhone’a 4S względem poprzednika.

[contentblock id=1 img=gcb.png]

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx