Samsung wprowadza nową, anty-iPhone'ową reklamę 'Screen Envy'

Samsung wprowadza nową, anty-iPhone’ową reklamę ‚Screen Envy’

Published by in iPhone on Lipiec 21st, 2014

reklama Samsung Galaxy S5

W ciągu ostatnich kilku tygodni, Samsung wydał trzy różne reklamy swoich flagowych urządzeń Galaxy S5 i Galaxy Tab S skierowanych przeciwko iPhone’owi i iPadowi. Dziś firma powróciła z nową reklamą anty-iPhone’ową, który podkreśla większy ekran Galaxy S5.

Spot przedstawia użytkownika iPhone’a siedzącego z użytkownikiem Samsunga i rozmawiających o prawdopodobnym większym ekranie nadchodzącego iPhone’a 6. „IPhone może mieć teraz większy ekran” zagaduje właściciel iPhone’a. Jego przyjaciel z Galaxy S5 odpowiada zdziwiony „To się jeszcze nie stało?”porównując swój telefon.

Natychmiastowe zadowolenie jest taktyką reklamową Samsunga używaną już od dłuższego czasu. Wystarczy sięgnąć do roku 2011, kiedy to w swojej reklamie Samsung wyśmiewał właścicieli iPhone’a czekających w długich kolejkach na nowego iPhone’a i z zazdrością spoglądających na urządzenia Samsunga. Reklama zawiera również hasło Samsunga „Next Big Thing Is Here”, które ponoć rozwścieczyło Apple w przeszłości.

Flagowy Samsung Galaxy S5 wprowadzony w lutym, zawiera 5.1-calowy wyświetlacz, choć urządzenia Samsunga miały większe rozmiary ekranów od kilku lat z rzędu. Apple planuje zaspokoić rosnące zapotrzebowanie konsumentów na większe wyświetlacze w iPhone’ie 6, wprowadzając dwa nowe modele z 4,7 i 5,5-calowymi ekranami. 4,7-calowy iPhone 6 ma zostać wypuszczony we wrześniu, podczas gdy większa wersja 5,5-calowa może pojawić się nieco później lub na początku 2015 roku.



© 2018 AppleWorld